Sagraments

Els Sagrament de l'Eucaristia i de la Confirmació són dos sagraments de la iniciació cristiana. A la nostra Parroquia, convidem els infants i joves a instroduïr-se a la vida parroquiali a participar de la catequesi, del Moviment Eucarístic Juvenil, i de la resta d'activitats que realitzem.

Casaments

26.10.2017

Us apropeu a la nostra Parròquia de Sant Pere de les Puel·les per a contreure matrimoni. Aquesta Comunitat us acull i es posa al vostre servei per a preparar el vostre futur matrimoni. Voleu transformar i fer creativa la vostra vida de cada dia, davant de Déu, de l'Església i de la societat, identificant-vos i donant-vos del tot l'un a...

Baptismes

26.10.2017

Heu escollit aquesta Parròquia de Sant Pere de les Puel·les per celebrar el Sagrament del Baptisme del vostre/a fill/a, i estem contents d'acollir-vos i de participar en aquest important esdeveniment de la seva vida i de tota la vostra família.